בלוג המתכונים של אוראו

שפנפני אוראו עוגיות מעוצבות

אוראו
15 דקות

שפנפני אוראו עוגיות מעוצבות - הקינוח המושלם למסיבה או לאירוע! חוגגים יום הולדת? מסיבת רווקות? ארוחה חגיגית? רוצה להפתיע את האורחים בקינוח משעשע ובעיקר טעים? אז במיוחד בשבילך הכנו מתכון לעיצוב עוגיות.. הכנה פשוטה, תוצאה מרשימה והטעם? כמו כל עוגית אוראו - מושלמת...

שפנפני אוראו עוגיות מעוצבות – מסמר המסיבה

רשימת מכולת:

הוראות הכנה:

  1. בעזרת קיסם/שיפוד, צרו חור קטן בצד ציפוי השוקולד של האוראו. טבלו קצה מקל סוכריה בשוקולד והחדירו דרך החור שיצרתם. במידה ונוצרו סדקים בצד הציפוי, מרחו מעט מהשוקולד הלבן המומס כדי להחליק אותם. חזרו על הפעולה עבור כל העוגיות והעבירו למקפיא לכ-10 דקות.
  2. צרו אוזני שפן מבצק סוכר: עבור כל אוזן, השתמשו בכדור בצק סוכר קטן, בערך בגודל שקד, וגלגלו אותם ל”נחשים”. חברו קצה כל נחש לקצה השני ושטחו מעט את הבסיס. בסיום, הניחו את אוזני השפן בצד עד שייתייבשו ויתקשו.
  3. צרו עיניים מבצק סוכר: קרצו עיגולים קטנים ושטחו אותם על העוגייה ליצירת עיניים. ציירו על העיניים אישונים בעזרת ג’ל הכתיבה השחור (נקודה שחורה בתחתית עיגול העיניים הלבן).
  4. הדביקו את סוכריית הלב על מרכז העוגייה בעזרת מעט שוקולד לבן מומס על מנת ליצור אף, וציירו שפמפם בעזרת ג’ל הכתיבה השחור.
  5. מרחו מעט מהשוקולד המומס על בסיסי האוזניים, והדביקו אותם בחלק העליון האחורי של העוגיות המצופות. שמרו בהקפאה עד להגשה.

 

לעוד עוד מתכונים מיוחדים:
פחזניות אוראו
טראפלס אוראו
עוגת גלידה אוראו 

יום הולדת שמח!

 

שתפו מתכון זה:Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePin on Pinterest
2 תגובות
  1. ליהי מעיין פנקס

    נראה טוב וטעם טוב

    Star

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

1 2 3 4 5